sofiastotto

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Sofia Lindström - 15 augusti 2011 22:08


Idag har jag varit i stallet en sväng. Träffade Johanna som jag inte träffat på länge. Väldigt kul! Sen kom gulliga Elin och gjorde mig sällskap med att putsa mina grejer som har gått och möglat. Blä! Har ju varit så fuktigt ett bra tag nu, så det är inte så konstigt. Men nu när det snart är dax att dra igång Totto igen, vill man att grejerna ska vara redo!   


Häslade lite extra på Ilonas foder häst Rutger med. Jätte söt nordsvensk valack. Det verkar redan som att han har kommit in i gänget i lösdriften. Skönt!

Ilona ville ha ett annat träns till Rutger, för det hon fick med va lite tajt. Det hörde jag och tog snabbt fram ett som jag inte använder. Och det passade fint. hihi. Så skönt att bli av med lite grejer. Har i överflöd får jag lov att erkänna.


Kunde inte motstå att sitta lite på min underbaring idag. Jag fick världens lycko rus!  


           

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards