sofiastotto

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Sofia Lindström - 2 september 2011 07:13


Igår hängde Ellen med till stallet. Vi pysslade länge med Totto i stallet. Totto njöt. Ellen tyckte att han va duktig som stod så stilla och fint. Det är kul när det hänger med någon som träffar Totto lite då och då, som kan uppdatera mig lite om hur han va för ett tag sen, och att det kanske är en viss skillnad från då och nu.

Sen gick vi ut i det vackra vädret. Vi hade tömkörnings grejerna på Totto och vi gick iväg mot den lilla skogsdungen, med Totto i täten. Oj, vad kul han tyckte att det va. Det va precis som att han sa, -Här kommer jag! Öronen va spikade hela tiden, förutom när han vinklade dom för att höra våra kommandon. Ellen testade att "köra" lite med. Och han lyssnade toppen på henne med. Super kul!

Vore kul att skaffa sig en vagn och köka in honom. Dock har jag lite annat att lägga pengar på just nu.. (Ni kommer få reda på det inom kort.)


Här är snyggingen i solnedgången från igår:

   

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards