sofiastotto

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Sofia Lindström - 10 september 2011 20:43



Kanske uttrycket "skit gott" kan få en annan klang efter denna bild.  


Dagens roligaste bild:



 

 

Av Sofia Lindström - 10 september 2011 19:58


Dressyrsadeln satt som ett smäck!  


Hade dock tänkt mig en liten större, så att jag kan ha en padd under, för att sedan kunna ta bort den så att han har att växa lite i. Men samtidigt ser han ut som en ensilagebal i hullet nu. Så kanske när han går ner i vikt + sätter muskler så kanske den ligger bra ett tag till? Jag hoppas det iaf! Annars blir den till salu i vinter kanske.   


Super fin är den! Roligt att ha en lika dag hoppsadel som dressyrsadel. Kul också att mitt favorit märke på sadlar passar Totto som "handen i handsken"!


   

Ursäkta Tottos extremt fula fläckar på det vita.  


   

Av Sofia Lindström - 10 september 2011 19:19


Några väl talda ord, skrivna av Saga Kullberg:


Hästar tillför så otroligt mycket till våra liv, de uppfostrar oss till självständiga och säkra människor som tar itu med de problem vi stöter på. Är vi ledsna, tröstar de oss och är vi glada lyckas de allltid få oss att skratta. Hästar är som en drog för mig, hur mycket jag än skulle vilja, kan jag inte tänka mig ett liv utan dessa fantastiska djur, för oavsett hur ont det gör ibland vet jag att förr eller senare kommer solen gå upp igen och vi kommer åter att flyga ovan molnen!


Precis så känner jag. Gör du?


 

 

Av Sofia Lindström - 10 september 2011 14:34


Tottos och min nya dressyrsadel har kommit! Hoppas den passar!


Bilder på den kommer ikväll   


 

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards