sofiastotto

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Sofia Lindström - 11 september 2011 20:34


Idag har det regnat hela morgonen. Som tur va va det uppehåll när jag va i stallet. Totto va lite blöt, så han fick stå med fleecetäcke med hals först och sen ett till vanligt fleecetäcke för att torka upp.

Sen åkte dressyr sadeln på, och vi gick in i ridhuset. Skrittade fram för hand, sen hoppade jag upp i min och Tottos nya sadel. -Oj, vilka långa raka ben jag fick. hahah. Det va jag inte riktigt van vid. Men den va super skön och mycket lättare att sitta i en bättre stadigare sits, speciellt i galoppen då jag sitter ner för att hjälpa Totto att hålla balansen.

Själva ridningen gick kanon! Han va riktigt pigg att rida. Hade egen framåtbjudning, speciellt i traven, här hade jag för första gången en trav som jag kunde börja jobba honom i. Jobba honom i ett tänk till formen som kanske kommer snart om han jobbar på lika dant som han gjorde idag. Åh vad glad jag är!


    Visst ser han extra pigg ut? Hahahahahaha min lilla söt Totto!


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards