sofiastotto

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Sofia Lindström - 23 januari 2012 21:30


Vad tycker ni om Hööks nya produkter?


Själv tycker jag att en del är lite tråkiga. Men vissa är stilrena och snygga. Jag kommer nog "råka" trycka hem de produkter som jag har ringat in någon dag. Men frågan är om man ska försöka hålla sig till Gbg Horse Show. Får hoppas att jag kan hålla mig tror jag.   



 


 

Av Sofia Lindström - 23 januari 2012 20:42


Nu äntligen va det dags för lite vinterbilder på hästarna. Totto och Xerxes fick stå modeller idag.   Hoppas ni gillar bilderna lika mycket som jag!


Tetsade hackamore på Totto idag. Det va ingen höjdare.. Han förstod inte riktigt när jag försökte styra honom. Red även barbacka så det va ingen lyckad kombination. Skrittade mest, men testade lite trav också. Han skötte sig fint ändå. Sen lyssnar han super bra på halterna iaf.   


Knoppade Totto på ca 5min inför fotograferingen. Andra gången i hans liv som han blev knoppad. hihi.


Fick även det stora äran att testa Xerxes lite på gärdet.   Han va spänd och ville gärna dra hem, samt tjurna han till lite stundtals. Men med lite träning så tror jag säkert att han ska bli trevlig att rida ut på! Det va första gången vi testade honom på gärdet, så man kan ju inte ha för stora förväntningar.



Här kommer en liten bildbomb:


           


Vad tycker ni?   


 


Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards