sofiastotto

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Sofia Lindström - 25 januari 2012 09:11


Ikväll ska vi på bio. Jag, Erik, Mamma och Pappa. Hamilton Så detta blir nog sista uppdaterningen för idag.

Ska försöka hinna rida Benito en sväng innan. Längtar! Så som han va igår tycker jag att han alltid kan va.  hihi. Bara och kämpa och hoppas på det bästa! Kanske ska testa att rida honom med hackamore? Men jag har inte betsämt mig. Marja, hans ägare har ridit honom ganska mycket med sidepull. Och han fungerar ganska bra på det. Men vi får se.


Totto får nog vänta tills imorgon med att bli riden. Men beroende på hur länge jag jobbar idag. Jag kanske hinner släppa honom lite lös i ridhuset, så att han får springa av sig lite energi. Dom blir ju helt stillastående nu i hagarna, vilket är synd.

Han fick ju vara med om lite annorlunda saker i helgen, tolkning och barbackaridning på hackamore, så lite extra vila skadar inte heller.


 


 

300

Av Sofia Lindström - 25 januari 2012 08:41


Detta inlägg är mitt 300:de   


Vem får den stora äran att lysa upp detta inlägg tro?


Självklart min fina Ta Tongka!


 

Power!


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards