sofiastotto

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Sofia Lindström - 2 mars 2012 07:11


Igår tog jag in Totto innan det hade blivit mörkt. Jag ville passa på att skritta fram honom rundan innan det blev för mörkt. Han och jag verkade tycka att det va lika mysigt. Vårsolen låg i en härlig solnedgång det va vindstilla och vårvärmen helt underbar. Jag gick med min allra bästa vän brevid mig och tänkte för mig själv hur glad jag är som har Totto.  


Väl inne i ridhuset skulle Totto få gå lite löst. Tyckte att han inte riktigt tog för sig med framhovarna. Precis som när man slår i tån i tröskeln ungefär. Inte halt, men en liten markering i båda fram. Kanske blev han lite trångskodd? Eller att han blev öm nu när han inte har en gummisula emellan skon och hoven? Jag ska ge det några dagar till då han inte är halt och att han ändå rör sig nästan obehindrat. Om det inte blir bättre får jag kalla ut hovis igen så att han får sko om i fram.


 


 



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards