sofiastotto

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Sofia Lindström - 7 maj 2012 07:14


I söndags hängde Julia med till stallet. Vi hade bestämt en uteritt. Julia red Totto och jag red Mimmi. Vi red i den lilla skogen som ligger precis vid stallet. Det blåste ganska rejält, men hästarna verkade inte bry sig något märkvärt om det. Jag tyckte att Julia skulle få känna lite extra på Totto så vi avslutade med att rida en liten sväng i padocken. Julia red mest i trav och Totto skötte sig verkligen kanon! Julia tyckte att det va kul att han hade utvecklats så fort. (Hon red honom i sommras, och då kunde han "bara" skritt, trav och galopp. Nu går han även i form och kan lite smått skolor). Det såg superfint ut och Julia red honom jätte bra!

Mimmi tyckte att uteritten va supermysig, dock tyckte hon att vi kunde hoppat över att vara i padocken efter då hon tjurnade till lite.   

Härlig dag!


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards