sofiastotto

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Sofia Lindström - 8 juni 2012 07:16


Rida ut är det enda jag känner för just nu! Passar på att rida båda hästarna när jag är i stallet. Förra veckan blev det galopper på gärdet och på helgen red jag barbacka på båda två. I veckan har jag löslongerat Mimmi och Totto har fått löshoppa lite.


Tycker allt att jag va väldigt modig, som vågar mig upp barbacka på båda hästarna när dom båda hade stått ett par dagar. Totto litar jag på och han är så himla stabil, så det va ingen större sak, men på Mimmi som jag inte ridit så mycket känner jag mig lite mallig över att jag vågade mig ut på barbacka och även vågade på mig galopper på båda!   


Mysiga uteritter som både uppskattas av mig och hästarna!


Några bilder från de senaste dagarna:


Mimmi i matchande kläder:

 


Totto med voltige gjorden på, som jag fick världens blåmärken av:


     


Mimmi i ridhuset:


 


Barbacka på Mimmi. Härlig målarfärg på händerna   :


 


Livet med hästar är underbart!


   


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards