sofiastotto

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Sofia Lindström - 8 augusti 2012 21:43


Idag testade jag vägen som jag hittade här om dagen med Mimmi. Mimmi skötte sig galant. Lite tur hade vi allt, för det står kor i en hage intill som man får korsa när man ska rida där, men dom va någon annanstans.    Vägen va inte så tokig i längd, men hade velat att man hade kunnat ha lite mer fart än vad vi fick hålla oss till idag. Det va en hel del vattenpölar på vägen, så vi fick hålla oss till mitten av vägen.

Jag och Elin va ute och gick i skogarna här runt för att kika in en ny runda. Jag tror vi lyckades, dock så har jag/vi bara gått där en gång och det känns som att man vill göra det åtminstone en gång till innan man ger sig ut med hästarna. Nu när det har regnat så mycket med så är det ingen ide att ge sig ut i skogarna heller, det är alldeles för mossigt och blött tyvärr.

Hade min voltigegjord på Mimmi. Man sitter riktigt gott med den. Tråkigt bara är att hålen som man spänner gjorden i har spruckit på vissa ställen. Men den funkar än så länge.   


Mimmi efter rundan:


 


 

Av Sofia Lindström - 8 augusti 2012 21:35


Vad konstigt förra inlägget blev som jag sände från mobilen.    Jaja, jag tror jag fick fram informationen iallafall.   


 


 





Av Sofia Lindström - 8 augusti 2012 16:26

Just nu på SVT1. Hoppning!!

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards