sofiastotto

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Sofia Lindström - 19 augusti 2012 09:13


Jag tog en sen kvällstur igår. Tog med mig alla grejer till hagen. Borste, hovkrats, träns och sadel. Borstade båda hästar, sen sadlade och tränsade jag Mimmi för en tur. Det va lite blött ute så vi höll oss mest i skritt och trav. Blev en liten samlad galopp. Red lite fram och tillbaka på vår väg. På det sättet blev även Totto motionerad, för han sprang med längst staketet.
När jag ridit klart släppte jag ut Mimmi i hagen igen. Mimmi va nästan inget svettig och Totto va super svettig! Hahaha.. ;-) skönt att han också fick röra på sig lite. Sen gjorde jag iordning lite mat till dom som dom njöt av länge.


Vad tycker ni om min nya sadel?


Är riktigt nöjd!


Kram Sofia


 

Av Sofia Lindström - 19 augusti 2012 08:48

Jag får det verkligen inte att funka med sladden mellan mobil och dator. Så jag får skriva lite från mobilen istället.
Igår va pappa här och la klinker i sadelkammaren. Fick två mörka bilder på hur det såg ut igår kväll. Fint blir det!
Idag ska han lägga på fog och på måndag kan vi börja inreda. :-) jag och Erik har en ledig dag då så det passar perfekt!

Kram Sofia

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards