sofiastotto

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Sofia Lindström - 26 augusti 2012 14:29


Blir ingen ridning för mig på ett par dagar.    

Vi va iväg på kräftskiva igår. Super mysigt och jätte trevligt, ända tills vi skulle hem. Det va bäcksvart ute och vi gick ut på en altan och skulle sedan gå ner på en trappa. Erik varnade mig för att det va halt på trappan, så jag tog det super försiktigt. Men på något sätt lyckades jag missa ett trappsteg och föll och landade på min vänstra vrist. Jag låg ner en stund av smärta och tårarna kom av sig själva. Jag tog mig upp efter ett tag med hjälp av Erik som stöttade upp mig fram till vår skjuts hem. Imorses vaknade jag av smärtan från vristen. Jag tvingade mig upp och skulle ta mig nerför trappan. Jag tog två smärtande steg innan jag satte mig på rumpan och kasade mig ner. Väl nere tog jag en Ipren och lindade foten. Gick upp till sovrummet halvt tjutandes då tårarna tryckte sig ut. Efter ett tag när Iprenen gjort sitt kunde jag somna om en stund till.


Jag har fått sjukanmäla mig till jobbet. Hoppas det inte blir långvarit!



Tycka synd om mig själv inlägg.   


Här är ett par bilder. Syns dock inte så bra, men jag har bra mycket mer markant knöl i vanliga fall på foten, och nu är den osynlig för att det är svullet:


     


Bandaget och Ipren är mina bästa vänner idag!   


 





 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards