sofiastotto

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Sofia Lindström - 8 januari 2013 21:09


Inget rid inlägg idag tyvärr. Är mega trött! Ska gå och lägga mig och läsa lite nu tror jag.   


Sov gott!


 


 

Av Sofia Lindström - 8 januari 2013 07:27


Igår lyckades jag trilla i vår trappa hemma. Jag hade raggsockor på mig och vår trappa upp till övervåningen är väldigt hal. Jag skuttade ner i en väldans fart för att jag hade tänkt att kvällsfodra hästarna. När det va va 5-6 trappsteg kvar så halkade jag till och studsade ner till golvet. Drog med en kruka ner, så det blev jord och lekakulor i halva trappan.    Idag är jag öm i ena skinkan. Haha..


Ikväll ska jag rida Ben. Ska bli kul. Gick väldigt bra sist, och då längtar man lite extra. Dock känns det som att det kommer går dåligt då, när man förväntar sig att det ska gå bra.    Visst känns det så ibland?

Men det återstår att se.    Får även se hur det är att sitta på min blåa skinka! Hahahah..

Hade tänkt mig att skriva om min planering med att sätta igång mina hästar. Men det hinner jag inte nu tyvärr. Får se om jag orkar/hinner skriva om det ikväll!



Ha en fin dag!


 


 


Av Sofia Lindström - 8 januari 2013 07:18


Katterna har så gott som tagit över lösdriften/ladan. Dom sover i hö:t, busar och fångar möss. Hästarna är lite rädda för katterna, för när dom kloar eller hoppar omkring och låter väldigt mycket. Jaja.. det är nog en vanesak!

I början så va katterna livrädda för hästarna, men det blir bara bättre och bättre.   

Totto älskar att lukta på katterna, men det tycker inte dom riktigt lika mycket om. Haha.. Det är verkligen kul att kika på djur och hur dom beter sig!


Bild från igår:

 


 


Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards