sofiastotto

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Sofia Lindström - 6 februari 2013 07:01


Idag ska jag rida Ben. Känns som att det va längesedan jag red honom? Hahaha.. Är nog för att jag brukar rida honom på tisdagar i vanliga fall. Men nu passade det bäst idag. Ska även höra med Maria om jag kan komma och rida på fredag med.   


Igår på eftermiddagen när jag va ute hos hästarna så snöate det enormt. Jag bestämde mig för att byta om på dom då jag ville ha täcken som tål mer vatten. Snön är ju väldigt blöt som kommer nu när det är så varmt ute. Tottos täcke va vrål tugnt! Det hade inte läkt igenom, men det va nog inte långt ifrån.

Sen kunde faktiskt inte hålla mig när jag märkte att det va kramsnö, så jag gjorde en ljuslykta på trappan utanför vårat hus.   Mysigt värre! Hihihi..


Lyktan lös även idag, men jag vet inte om Erik kanske tände den idag igen.   



   


 



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards