sofiastotto

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Sofia Lindström - 11 februari 2013 18:14


Känslan man får, när Totto lyfter ena sitt framben (vacker tass) och tigger godis. Hahahaha..   



 

 

Av Sofia Lindström - 11 februari 2013 07:47


Nu börjar det bli ljusare ute. Enligt 'yr.no' så går solen ner kl: 16.49, och då kan man väl räkna med att det är ljust i alla fall fram till 17 tiden. Underbart skönt att det blir ljusare! Detta för min del betyder att jag kan börja på mer med mina hästar. Jag håller såklart på med mina hästar i form av pyssel/borstning och lite trickträning, dock blir dom inte så mycket motionerade, då jag inte hinner innan det blir mörkt. Och med tanke på att jag inte har planerat in något tävlande så känner jag att jag inte vill ge mig ut med pannlampa ut i mörkret bara för att hålla igång dom.

Men det ska det i alla fall bli ändring på snart!   Ska försöka passa på de dagar då jag kommer hem någorlunda i tid, att promenara med dom mer. Om jag gör det nu ett tag fram tills det blir ljusare så blir det en bra uppstart för dom inför ridning. Sen kommer dom att gå lättare pass på helgerna när underlaget är på vår sida.

Åh, ska bli så kul att äntligen börja rida mina "ponnys" ordentligt igen 


Bild från förra året:

 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards