sofiastotto

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sofia Lindström - 17 april 2013 09:02


Erik har tagit ner en del granar på vår tomt för att öppna upp utsikten lite. Jag har passat på att slänga in lite till hästarna så att dom har lite extra att pyssla med. Det verkar uppskattas!


Nu är det verkligen tråkigt i hagen. Man är bra sugen på att ställa dom i en annan hage, men det blir ju nertrampat även där, så det finns ingen mening med det.. Sååå tråkigt! Skulle vilja se lite grönt, så att man känner att det inte är jätte långt kvar till betessläpp. För så långt kvar är det inte. Hoppas kunna släppa dom i slutet av Maj, och då är det "bara" lite mer än en månad kvar. Längtar! (Det gör nog dom med   )


 

Av Sofia Lindström - 17 april 2013 08:50


Bilder från igår och förrgår.


Uteritt med Totto:

(Inget roligt underlag ute nu. Det är bara på grusvägarna som det är fint!)


   


Efter uteritten med Mimmi, hon hade brottom in:

(Vad stökigt vi har det utanför stallet för tillfället, usch! Men bra miljöträning  )


 


Väl på plats (ja hon är ett matvrak!):


 


Och när jag sedan släppte ut henne så ville hon tillbaka igen.. Hahaha:


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards