sofiastotto

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Sofia Lindström - 21 april 2013 11:30


Igår va även Elin här. Vi fixade ordning Mimmi och tog lite kort på henne. Sen fick Elin rida barbacka och det va bästa gången hittils som hon ridit henne! Kul att det går frammåt!   



Min fina prinsessa:


       


 

Av Sofia Lindström - 21 april 2013 10:40


Igår i den härliga solen,va min mamma, syster och hennes barn på besök. Dom kom med fika, och vi åt den ute i trädgården för första gången i år. Underbart!

Efter ett tag ville barnen rida. Jag hade inte förberett Totto och jag förstod att han skulle ha en del överskotts energi då det va ett par dagar sedan som han rörde på sig.



Jag tod en promenad runt i vår trädgård. Han fick även hoppa ett hinder som barnen byggt upp åt deras hund Cesear. Han hoppade med glädje och studsade glatt vid min sida efter hoppet av lycka. Sen fick jag hoppa upp lite och rida honom lite trött. Det krävdes inte mycket då det va mycket att titta på, så han lugnade ner sig väldigt fort.


Sen gick vi till hagarna och där fick Totto agera "ponny" så att Alva och Ture fick rida lite. Alva red lite själv, och Totto lunkade runt som om han inte gjort annat.   Fina killen!


 


    


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards