sofiastotto

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Sofia Lindström - 29 april 2013 09:13


Tycker att det är en riktig "down period" på boggen. Samtidigt som det börjar gå åt rätt håll med hästarna istället. Vädret hjälper till en hel del, och man får mer energi när det är varmare och ljusare!


Igår red jag Totto igen. Vi körde lite mjukgörande och även ett par galopper. Energi hade han igår med, men inte på samma nivå som i lördags! Nu hade han alla fötterna på jorden och han kändes avslappnad och inte så spännd som gången innan. Ett riktigt trevligt pass! Fick även en lågn sträcka i helt ljuvlig trav, Totto jobbade i en rund form och jag bara red lätt och gled med med glappande tyglar.   


Mimmi fick gå lite på linan. Och sen tränade vi lite från marken med förtroende. Hon surnade till lite. Men efter hon gjorde rätt så fick hon massor av godis och beröm, och då bev hon gadare igen!   


Jag tycker Totto är så jäkla snygg i kroppen nu. Mer muskler bara så, MUMMA! (bild från igår):

 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards