sofiastotto

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Sofia Lindström - 4 maj 2013 13:45


Till Salu!


Kyra K tröja storlek L med tillhörande halsduk, 60:- tillsammans. Begagnat fint skick. (tingad)
Kyra K tröja storlek Xl, 40:- Begagnat fint skick. (tingad)
Grå ridtröja med en hoppande häst på storlek L, nopprig med i bruksskick, 10:- (tingad)
Pfiff Piké storlek Xl (men är som en S/M) 50:- Helt ny!
Luva Hansbo, ljus limegrön (finns en fläck på ena örat som inte går bort) 10:-


 


Schockemöhle paddar, med magnet som gör det lättare när man lindar. 50:- oanvända. (tingad)

RAMBO Horseware stalltäcke 140 ofodrat (ordinariepris 639) 500:- endast prövad.

Stalltäcke okänt märke 145, 20:- Begagnat skick. SÅLT!

Jacson stalltäcke 125, 30:- Begagnat skick. (tingad)


 


Benlindor:

Vita elastiska och fleece(missfärgade, både av smuts och pga att jag tvättade de limegröna lindorna i samma tvätt, även noppriga) bruksskick. 10:-

Ljusgröna/lime bra begagnat skick, 20:-

Röda akryl lindor, använda en gång, 20:-

Säkerhetsväst Vuxen Small, 30:-

Trav bett 12,5cm, 20:-

Bett 14cm, 20:-

Ponnyträns svart med grönt foder, 15:-

Ryktskrapa, 10:-

Eskadron transportskydd fram, storlek COB, oanvända, 80:- (tingad)

Pullarnosgimma med tillhörande pannband CH brunt, oanvänt, 40:-

Pannband med metalliknande fläta, brunt, Jacson FULL, oanvänt, 20:-

Martingall ponny/cob (det står F på, men är mycket liten!) svart 20:-


 


Allt kan skickas om köparen står för frakt!

 

Smsa, ring eller kommentera!

 

Tele. 0730 300 126

 


 

Av Sofia Lindström - 4 maj 2013 10:34


Jag glömde helt av att blogga igår. Har kännt att jag inte riktigt har något vettigt att blogga om det senaste..   


Om det är någon som undrar något, vill ställa en fråga, eller vill ha hjälp med ridövningar, tips, veta mer om mig och mina hästar eller annat inom häst så får ni gärna kommentera!

 

Jag älskar att leta runt och hitta vettig kunskap och forskningsbevisad fakta! Jag läser om hästar flera timmar om dagen skulle jag tro. Man hittar alltid något nytt och kunskapen inom hästar är oändligt! Jag vill lära mig mer och letar gärna runt för att besvara era frågor!   



Totto har sovit gott i hagen nu när det är torr mark. Har sett honom liggandes flera gånger nu det senaste! Har även sett Mimmi sovandes, men inte lyckats ta någon bild på henne. Skönt för dom när det är torrt och fint i hagen:

 


 



 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards