sofiastotto

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Sofia Lindström - 19 juni 2013 09:08


Jag ska börja träna!   Pratade med Linnea igår och hennes häst är tyvärr halt och ska vila ett par veckor frammåt. Jag passade då på att fråga om hon kanske va sugen på att komma hit och träna mig och Totto lite. Jag behöver ju verkligen en pusch åt det lite mer krävande hållet. Hon tackade i alla fall jag till mitt förslag, så vi ska ses på söndag här hemma.   


Linnea har för övrigt gått Hästgymnasium och vidareutbildat sig till Hippolog. Hon tävlar i både hoppning och dressyr. Så jag vet att jag är i goda händer. Samt att hon vet hur jag tränar Totto.  


Det är ju såklart viktigt att jag inte ska behöva ta för mycket kontakt med Tottos mun. För det vill jag verkligen inte!

Jag är helt 100% säker på att Totto skulle hänga sig i tyglarna så att man fick bära hela han om man skulle sitta där med konstant kontakt med honom. Han ÄR lat, så han skulle absolut uttnyttja den chansen och han fick den!

Jag har aldrig låtit honom göra det och kommer inte låta honom göra det heller! Han har fyra ben att gå med, jag tänker inte erbjuda honom ett femte!


Linnea och Tyson:

 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards