sofiastotto

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Sofia Lindström - 19 juli 2013 12:13


Här om dagen när jag knoppat och snyggat till Mimmi gick jag ut till inhägnaden och red lite dressyr. Jag hade inte ridit Mimmi på över två veckor (bara skrittat barbacka en gång i repgrimma) så jag kunde helt enkelt inte hålla mig.

Jag hade satt på henne Tottos träns som va en aningens stort, plus att det va hans bett på (ett tredelat eggbett) vilket hon inte är förtjust i. Hon blev ganska springig och kunde inte slappna av på samma sätt som hon gör med sitt pelhambett.


Vi red lite slutor och ett par galoppfattningar i varje varv. Red kanske i 20min. Hon är verkligen rolig att rida då hon är så frammåt. Min fina lilla prinsessa!


Här är en liten film från början av det lilla passet:



Gillar ni att se lite filmer? Tycker jag aldrig får någon respons på filmerna jag läggen upp...



   



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards