sofiastotto

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Sofia Lindström - 19 augusti 2013 20:37


Igår red jag och Mimmi ut i skogen. Blev bara en kortis då hon har fått vila ett tag på grund av ett litet sår som satt precis där sadeln ligger. Det gick i alla fall bra, även om hon va väldigt pigg och taggad!   


Red Mimmi även idag. Dagens pass tillbringade vi i inhägnaden. Jag hade sedan tidigare ställt in ett par hinder där och kunde såklart inte måtstå dem. Kom i trav hela tiden då Mimmi får finast språngkurvor då. Hon tyckte det va super kul och vi fick fina språng hela tiden. Tog en galopp i vardera varv. Vänster galopp gick som den brukar, helt okej och skötte sig bra. Höger galopp va hon inte så sugen på att fatta, men efter ett par förfrågningar så fick vi till en superfin galopp! Rund från första början och jätte bärig! Kul! Rundade av snabbt efter galloppen och skrittade sedan av henne för hand.



Bilder från igår:


     


 





Av Sofia Lindström - 19 augusti 2013 20:30


Detta kommer jag skriva om efter önskemål från Ellen:

 

Träningsupplägg, foderstater och benlindning.

 

 

Kommer inom kort!   

 

 

 

 

 

Av Sofia Lindström - 19 augusti 2013 16:03


Hur underbar är denna filmen då? Tävlar i repgrimma! Hästen ser grymt nöjd och belåten ut! HAPPY!   



 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards