sofiastotto

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Sofia Lindström - 3 september 2013 12:17


Nu skulle våran el vara avstängd.. Men det är den inte..    9-14 fick vi en lapp om att den skulle vara avstäng imellan. Jaja, tur för mig att jag hinner blogga en snabbis på min lunch.    Hoppas bara inte att dom stänger av den helt huxflux nu då.. Haha..


Åkte hem en snabbis mellan mina kunder, då jag inte kan komma till nästa förränn kl 13. Sen hade jag ändå vägarna förbi!


Det har börjat på att bli kallt på mornarna! Såg på Facebook att en hade fått skrapa rutorna nu på morgonen(!!) Kanske borde hästarna täckas på natten nu? Hur gör ni med täcken?

Eftersom mina går på lösdrift så blir jag lite nojjig såhär mellan årstiderna då det skiftar så kraftigt mellan temeraturer. Lätt som en plätt att dra på sig en förkylning.

Vi får se, kanske att jag lägger på dom ett regntäcke i alla fall efter jag ridit dom så att dom inte stelnar totalt.



ÄLSKAR hösten, åtminstone "förhösten". Det är sån härlig luft, temperatur som man orkar göra något i, flugfän och andra otäckheter börjar dra sig tillbaka, fina färger i träden och ja, jag gillar verkligen hösten. Det är den bästa årstiden enligt mig!   



Mimmi och jag förra hösten:

 


 



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards