sofiastotto

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Sofia Lindström - 14 september 2013 21:09


Idag har vi varit och hämtat halm. Så nu har hästarna riktigt mysigt i lösdriften igen.   


Efter det drog vi en sväng till Bröderna A och pratade lite snabbt med mamma. Kikade även runt på lite möbler, och nej, vi ska inte ha något än, men man vill gärna kika lite för att få lite idéer. Vi ska göra om i vardagsrummet och köket, någon gång...   


Något som vi ska ändra på inom kort i alla fall är en fondtapet i sovrummet. Efter vi varit inne på Brödernas så åkte vi vidare till färgaffären och hittade en tapet som jag föll pladask för! Åh så fin den är! Så den kommer införskaffas!   


Senare åkte vi på kalas. Kasper fyller 1år imorgon. Söta lilla vän. Hoppas han blev nöjd över alla hans presenter. Och tack för smörgåstårta och bakelser! Vi får ses snart igen!


Fullspäckad dag som avslutades med en skräckis. "Mama". Den va faktiskt rätt läskig.  Burr...



   


 




Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards