sofiastotto

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Sofia Lindström - 2 januari 2015 22:15


Sitter i vardagsrummer och putsar ett par stigläder. Dom har legat i sadelkammaren och blivit lite väl hårda och tråkiga i lädret. Det är ett par Stübben stigläder som jag tänkt använda till min nya dressyrsadel. :) Det är Mimmis sadel till en början med, men Totto kommer nog få låna den med ibland. ;) Bilder på den kommer imorgon!


Har en massa saker som jag skulle vilja köpa, tex. nya stigbyglar, ett dressyrträns till Mimmi, en sadelgjord (en är dock redan beställd men kommer inte förrän v.3) osv. Men det går inte att köpa allt man vill ha på en gång tyvärr.. Så det får vänta!


Gillar ni ny utrustning? Handlar ni ofta hästgrejer?

 

 

Totto i dressyroutfit:

 

Av Sofia Lindström - 2 januari 2015 20:59


Vart ska man börja nu efter ett sånt här långt uppehåll? ;)


Vi har nu stått i tre månader hos Linda. Helt sjukt vad tiden gått/går fort! Vi trivs väldigt bra även om vi ändå längtar hem lite smått. ;) Saknar att ha hästarna 30m bort och kunna gå ut och pussa och kela med dom när jag vill. Men inte än, nej nu ska vi passa på att njuta av den fantastiska Moskogen ett par månader till. :)


Passa gärna på att fråga mig om något, eller önska inlägg! :)


God fortsättning alla fina läsare!



 






Av Sofia Lindström - 2 januari 2015 20:11


Hej!

Nu är år 2015 här, och jag börjar faktiskt bli lite sugen på att ta upp bloggandet igen. :) Någon som tycker det låter som en bra idé? :)


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards