sofiastotto

Alla inlägg under februari 2015

Av Sofia Lindström - 2 februari 2015 11:54


Fixade till mina träns och satte ihop med tilltänkta pannband. Herregud vad fint det blev!

Hade sedan tidigare det helsvarta sundsydda tränset tillsammans med det vitfodrade pannbandet. Nu skiftade jag det pannbandet till mitt "nya"(begagnade) träns med vit fodring. Sedan fick det svarta det nya glittriga med pärlor pannbandet. Det blev fullpott på bägge. :)

Jag som egentligen är mer mot hopp än dressyr ryttare, ändå har jag en "big cruch" på dressyrträns. ;) Hahaha.


Vad tycks?


      


Linda hörde av sig häromdagen och sa att hon fått in ett täcke till loppisen. Endast provat 300grams med hals i storlek 135. Täcket är mörkt grönt och beige. Hon skrev att det kanske vore något för Mimmi, och berättade även att mitt schabrak blivit sålt. Jag frågade om vad det låg på för pris. 300spänn. :) Så nu har Mimmi ett nytt täcke. ;)

Senare på dagen fick jag även min sadel såld. Vilket betyder att jag ändå gick plus typ 400:- Hahaha.. 


 

Lite låga bogväck, men för övrigt låg det kanon! Tack Linda! :)

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards