sofiastotto

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Sofia Lindström - 3 juli 2015 13:00


I måndags hämtade vi vår efterlängtade lilla Astrid. :)


 



Av Sofia Lindström - 3 juli 2015 12:48


Det vi alla har längtat efter är nu här, värmen! Tyvärr är det nog bara vi som njuter, hästar och andra djur hade garanterat velat ha lite svalare dagar.

Hade tänkt rida igång hästarna igen nu efter att de vilat ett tag, men det är FÖR varmt. Vill inte utsätta dom för ridning i 30graders värme blandat med bromsar, mygg och andra flygande odågor!


Ridningg TIDIGT på mornarna, eller riktigt riktigt sent är att föredra nu i så fall. Inte lätt nu under festivaldagarna dock. :P Jag orkar verkligen inte gå upp såå tidigt när man kommer i säng efter kl 01.00


Men men, två dagar kvar, sen ska jag rida en tur eller två. ;)


Ska slänga ut hästarna i våran skogshage som blev klar häromdagen. Där är det åtminstone skugga överallt, men varmt är det ändå tyvärr.


 


Fick ett bra tips med viaFacebook. Att frysa in petflaskor eller liknade och lägga ute i buren hos smådjuren så att dom har något att svalka sig emot!

 



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards