sofiastotto

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Sofia Lindström - 3 augusti 2015 16:05

Ska jag rida Mimmi med bett idag (har inte ridit med bett på henne sedan i vintras) eller ska jag rida i repgrimma? Red henne med repgrimma i förrgår och det gick toppen, men är av någon konstig anledning sugen på att testa bett igen.. Hmm.. Vi får se. ;)

Av Sofia Lindström - 3 augusti 2015 09:14


Nu är det redan augusti, 3:dje till och med. Tiden bara rullar förbi och jag har redan jobbat en vecka, och går nu in på min andre. Idag är jag dock ledig och veckan framåt kommer vara relativt lugn, vilket är jätte skönt! :) Har haft väldigt svårt att ställa om mig från semestern. Är uppe senare än vad jag någonson varit under en jobbvecka, för att sedan gå upp tidigt. Jag har varit som en zombi på jobbet. Men som tur så är jag ju van, och då kan jag sätta på autopiloten så går det faktiskt att hanka sig fram. ;)


Helgen har gått i ett, men jag har även hunnit sova lite på dagarna, det har verkligen behövts! Igår va Lina Zacha här igen, ett separat inlägg om det kommer!


Har ni börjat jobba igen?



    
  


Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards