sofiastotto

Alla inlägg den 22 november 2015

Av Sofia Lindström - 22 november 2015 19:34


Kylan kom snabbt och har hållt i sig ett par dagar. Nästa vecka ska det bli ett par plusgrader, men nu har ändå vintern kommit.

Jag tycker faktiskt att det är skönt. Även om det såklart hade kunnat varit bättre. Det har ju gått ifrån mjukt och trevligt i paddocken till stenhårt, sen har det blivit knöligt i hagen, men faktiskt hellre det än lera och kladd! Hästarna har oknöliga ytor att röra sig på, samt att dom har 40kvadratmeter lösdrift med då. ;)


Ska testa att köpa salt och salta banan med, vet dock inte exakt vilket salt jag ska satsa på? Men det är väl bara att fråga i butiken skulle jag tro. :)


Emma och jag har hunnit med tvåå uteritter ihop i kylan, och det har varit supermysigt! Troligtvis blir det uteritt även imorgon eftersom vi kunde träffas på dagen. Hästarna blir garanterat glada!


Har försökt knapra ihop ett inlägg med alla Tottos sadlar som han har haft, men det är SVÅRT! Jag tor ingen skulle tycka att det va kul med bara namnen på alla sadlar? Och det är väldigt svårt att hitta fram bilder på alla sadlar, speciellt när vi har haft flera olika datorer. :P


Det har även blivit lite inköp, som vanligt.. ;) två Horsewere täcken till Totto 300:- styck, och två schabrak, ett shockemöhlne och ett GlenGordon, 100:- styck. Toppen köp!!


Här kommer lite blandade bilder:

           


Totto blir alltid lite mera Tinker när kylan kommer. Världens gulligaste flufftuss på benen.   

 



Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards