sofiastotto

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Sofia Lindström - 11 augusti 2013 20:07


Igår va jag och Totto ute på världens mysigaste uteritt! Det blev mest i skritt och i en skog som vi inte brukar vara i. Både han och jag va superglada och njöt av varje steg. Han va hur trevlig hela rundan och inte rädd för något, han va pigg och frammåt och gick fram överallt utan hinder. MYS på hög nivå!


Idag dock när jag skulle gå ut och kika till hästarna så va Totto halt.    Han va inte svullen eller varm någonstans. Han gick omkring och verkade inte bry sig om att han haltade.

Jag tog ut honom och gick en promenad med honom. Han va VRÅLPIGG(!!!) och ville så gott som gå om mig hela tiden, dock haltandes.

Vet verkligen inte vad det kan vara.. Kratsade ur alla hovarna för att kika om han kanske hade något som fastnat där, men icke. Det troliga är att han har halkat i hagen och sträckt sig.

Ska låta det vara ett par dagar och gå promenader med honom. Blir det sämre så får jag spklart kontackta vetrinär.

Stackars lilla pluttesnutte!   



Finaste killen efter utreritten igår:

 


 

Av Sofia Lindström - 11 augusti 2013 19:51


Totto är halt....   



 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards