sofiastotto

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Sofia Lindström - 20 augusti 2013 20:42


Det går åt rätt håll, det är jag säker på (film från idag!)  :


Underbara djur! Älskar er!!   



   

Av Sofia Lindström - 20 augusti 2013 12:10


Saker ni kanske inte visste om mig och hästarna...


* Det finns alltid färsk frukt/grönsaker i sadelkammaren till hästarna..


* Jag har 8träns..

* Jag har flera schabrak(5st) som jag sparat till tävling (undrar när dom kommer användas   )..


* Mimmi är lättare att rida än Totto, bara man får henne avslappnad så är hon guld!..


* Hästarna gör "vacker tass" när dom tigger godis..


* Hästarna letar ALDRIG efter godis i mina fickor..


* Jag lindar Mimmis framben till 99% när jag rider henne..


* Jag har närmare 30schabrak..


Bästa Totto i hagen igår:

 



Va detta ett kul inlägg att läsa? Va ganska enkelt att komma på saker, så vill ni se mer av detta så får ni säga till!   



 


Av Sofia Lindström - 20 augusti 2013 07:17


I Lördags åkte jag och min syster till Skövde. Jag ville in på Hööks, så vi började där.

Fanns en hel del saker som jag ville ha ska jag säga! Dock fick jag hålla mig lite då jag snart fyller år, och Erik har lovat ett ge mig ett par saker där ifrån.   


Jag fick i alla fall med mig; ett bilsätes skydd, en visiteringstång, ett par bruna stigläder och en vinterjacka.


Är sjukt nöjd med allt!   


Min syster handlade på sig en hel del hund grejer. Hon tyckte Hööks hade super bra priser på alla hundprylar. Sen fick hon även hem två halsband för halva priset. Toppen!


Jackan; 699:- och stigläder; 389:-



   


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards