sofiastotto

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Sofia Lindström - 22 juni 2011 19:41

(De följande inläggen blir till er som inte har varit med från början.)


Jag bestämde mig helt en dag att nu va det dags att titta på häst, och jag viste precis vart jag skulle börja leta...


När jag ringde fick jag frågan om vad jag ville ha för någon häst. Jag hade då under en lång tid nästan så gott som ritat upp den "perfekta" hästen framför mig och sa, -Jag vill gärna ha en unghäst att utvecklas tillsammans med, men mist 4år och högst 8. På det svarade han, - Vill du ha en svart, brun eller skäck?  Vi bestämde dag och tid för provridning, trodde jag, men det visade sig inte vara riktigt så.


Full bil bar det av till en ort några mil från där jag bor. Alla ögon behöves.


Väl framme på gården möts jag av mannen som jag talat med i telefon, och han säger, - Jag vet inte riktigt vad jag sa i telefonen här om dagen, men jag har två hästar tillsalu. Dom är 2år båda två.


Kärlek vid första ögonkastet eller en total fiasko? vad tror ni?

Av Sofia Lindström - 22 juni 2011 19:30

Ja då va det dags även för mig att skaffa en blogg.   

Varför?

Jo först och främst för att jag vill skriva min underbara ->Ta Tongka ("Totto").

Har länge tänkt att det skulle vara bra att skriva rid/mark arbetes schema, och tänkte då att varför inte i en blogg?!..


Här har ni mig, Sofia och min 3åriga bästavän Totto.

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards