sofiastotto

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Sofia Lindström - 16 januari 2012 16:49


Vad gillar ni hos en blogg?


Jag vill såklart att alla ska gilla att läsa min blogg. Därför täkte jag höra med er, vad ni tycker om bloggen, och vad ni vill att jag bättrar mig med.  

 

 Många bilder / färre bilder?

 Mer fakta inlägg?

 Mer om tvecklingen med Totto?

 Mer Rid övningar?


Tacksam för svar!




   


Av Sofia Lindström - 16 januari 2012 08:20


Nu undrar jag verkligen varför jag inte tömkör mer?! Både Totto och jag tycker det är super kul!

Tömkörde igår och det märks på honom med en gång när man skrittar fram så går han jätte fort och är jätte taggad. Sen när vi ska börja arbeta så är han med på noterna med en gång. Han bär sig jätte fint och blir lätt, precis som att han svävar fram stundtals.   Jag blir lite extra kär i honom när jag kollar på honom från marken. Tycker att min Totto är så snygg så!


Igår tränade vi lite volter och ställde honom utåt mot sarjen längs ett par långsidor. Han svarar så fint på mina hjälper från backen. Skritt och trav. Sen longerade jag honom i galopp i båda varven och sen fick han avsluta med att gå lite lös och galloppera av sig lite. Totto gav ifrån sig några glädje tjut, bock och bakutsparkar.  hihi   Tycker det är så viktigt att dom verkligen får röra på sig nu när det är så hårt och knöligt i hagarna. Dom rör ju inte på sig någonting där, utan står endast och äter.


Elin va med igår och gav sen mig denna fina kommentar på bloggen:


 


Glad jag blir!!  



Elin och jag va även iväg till Töreboda och kikade på dressyrlektioner på Habo. Kul och intressant. Linnea min arbetskamrat va med och red, och jag passade på att ta lite kort på dom.



Linnea och Tyson:

   


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards