sofiastotto

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Sofia Lindström - 19 juli 2012 16:48


Våra katter är numera både inne och utekatter.  Dom har bott i lägenhet i 3år sen kommer dom ut på landet och blir med en gång super skickliga jägare! Dom har redan (efter  att ha varit ute i 3veckorstid) fångat 6näbbmöss och 2fåglar. Helt otroligt vilka instinkter dom har. Och hur har dom kunnat få upp konditon till det kan man ju undra.   Haha.


Nu sitter jag vid Eriks dator och han hade bilder på den sen katterna kom till oss. Vi adopterade dom ifrån katthemmet i Töreboda när dom va 5år. Inte alldeles för snygga, men ack så charmiga:


   


 



Av Sofia Lindström - 19 juli 2012 14:20


"Vann" på Tradera för nästan en månad sen, två flugtäcken. Ett till Mimmi och ett till Totto. Splitter nya från häst butik. Jag har mailat och frågat när täckena kommer och nu mejlade jag även igår igen. Vad får jag som svar, jo att dom har så mycket att göra så dom tar ett sommaruppehåll nu?! Men jag har ju redan betalt och sommaren är snart slut!!!! Arg faktiskt. Riktigt irreterande! Tur att jag har varsitt flugtäcke åt dom ändå. Dock så sitter Tottos för tajt i bogen, men vad gör man när bromsen, myggen och blinningarna är på som värst.   

Jag tror säkert att hästarna överlever detta, men det är ändå tråkigt när man har betalt för något som jag måste vänta på ännu längre än vad ja redan har gjort. Besviken!


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards