sofiastotto

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Sofia Lindström - 5 juni 2013 23:04

Hej bloggen!

Jag har bestämt mig för att ha ett blogguppehåll..
Tänkte att jag skulle ha det fram till måndag.
Känner att jag.inte har någon inspiration och jag vill inte hålla på att skriva korta tråkiga inlägg.
Nej, det behövs ett litet uppehåll!
Hoppas komma tillbaka mer taggad än någonsin! :-)

Vi ses!!

/Kram

Bilder från idag.

Av Sofia Lindström - 5 juni 2013 06:29


Hade verkligen tänkt att jag skulle rida igår. Men jag va(är) så trött så jag fixade till lite i vinterhagen och löslongerade hästarna där istället. Totto skötte sig exemplariskt, han och jag har verkligen koll på varann när det gäller arbete från marken. Skritt trav och galopp. Allt gick fint med små kommandon.   


Mimmi började jätte bra. Hon skrittade och travade med sänkt huvud och förstod mina ord relativt bra. Men galoppen... Den är ingen höjdare. En sprättit liten arab med en trippig galopp. Hon studsar fram som en kanin jämfota. Hahaha.. Sen blåser hon alltid upp sig efter att ha fått visat upp sig i galoppen.

Men jag arbetede på efter i trav och sedan skritt. Och efter ett tag slappnade hon av och sänkte huvudet och halsen igen. Kändes skönt att avsluta fint.   


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards