sofiastotto

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Sofia Lindström - 21 juni 2013 15:44


Idag red jag barbacka på Totto. Red honom i en av sommarhagarna. Det va extremt mycket flugfän som irriterrade oss, och störde mest hela tiden. Men Totto va mjuk och fin och skötte sig galant i alla gångarter.

Innan vi gick ut passade jag även in hans nya träns, samt satte på det gamla bettet igen, då det jag testade i tisdags(?) inte va något vidare.


Vill gärna ha lite bett att byta mellan, men Totto trivs väldigt bra med det tunna tredelade bettet som han har. Kanske ska jag testa ett rakt som jag hade på honom för några år sedan. Hmm.. får fundera på det.


Med tanke på att han inte rids varje dag så är det nog ingen fara i hans mun ändå, samt att jag inte håller direkt i honom. Men man blir ändå så mammig.   


I alla fall så passade han SÅ himla bra i tränset! Åh, jag är otroligt nöjd med det! Hur mjukt och fint som helst i lädret. Och tyglarna, ja dom va lika trevliga dom! HAPPY!   



Vad tycker ni?

 

 

     

 

 

Av Sofia Lindström - 21 juni 2013 15:35


Hoppas alla underbara läsare får en fantastik midsommar!!

 

 

Kram från Mig, Totto och Mimmi:

 

 

 

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards