sofiastotto

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Sofia Lindström - 12 juli 2013 11:08


Igår ställde jag fram hinder tills min medryttare skulle komma. Jag gjorde även ett par nya terränghinder i sommarhagen. Mlade lite på mina bommar häromdagen. Fick bli lite rödfärg på dom.   Tyckte det belev ganska bra ändå.



Pågående målning:

 


Hindren i inhägnaden:

 


Ved som jag la i en hög, varför inte lixom. Hahaha... :

 


Tunnor (tyckte det va gulligt med lilla trädet emellan tunnorna   ):


   


Och sedan ett "vanligt" hinder i naturfärg:

 


Vad tycker ni om hindren?   


 

Av Sofia Lindström - 12 juli 2013 09:41


Jag va visst i shoppartagen igår.    Som jag skrev igår så budade jag hem en hoppgjord, senare på dagen budade jag även på ett Catago flugtäcke till Totto. Sen gick jag ut på Hastnet och fick syn på en fårskinnspadd som jag ville ha. Har mailat och fört över pengar för padden. Så nu är det bara och vänta och hoppas på att jag får alla grejer.   


Hoppgjorden behöver jag som sagt då Tottos nuvarande sadelgjord är för lång. Jag har 3till men dom är på tok för korta istället.


Jag köpte ett nytt flugtäcke till Totto för inte alls längesedan från Horze. Det va 20-30% på det så jag passade på. Dock va spännena väldigt dåliga på det. Totto fick ha det över natten en natt och morgonen där på så hade han klättrat ur täcket och det hade spruckit och gått sönder på flera ställen. Inget mer sånt täcke för våran del. Va ju rädd att även han kunde gått sönder.   


Sen behöver Mimmi en padd till sin nya sadel då den är lite stor till henne. Totto har en fårskinnspadd då jag medvetet har ett större järn i hans sadel så att det ska kunna få plats en padd under. Sen sålde jag en padd på loppisen som jag sålde hästgrejer på. Vet att jag tänkte länge på om jag skulle sälja den eller ej. Hahaha... Otur! Men jag hittade en till ett rimligt pris, så det fick bli den.   


Här är grejerna jag köpt:

     


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards