sofiastotto

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Sofia Lindström - 4 augusti 2011 22:54


Hoppning är det absolut roligaste jag vet!

Kanslan att för några sekunder lämna marken, friheten... några sekunder som du inte kan påverka någonting alls.


     

 

Av Sofia Lindström - 4 augusti 2011 10:07


Igår kväll beslöt jag och min sambo oss för att dra iväg och fota lite. Vi åkte till Kinnekulle. Erik ville ta kort på utsikten, men det tyckte jag va aldeles för tråkigt. Jag frågade snällt om vi kunde dra ner till kinnekulle säteri istället. Erik va väl inte lika hel nöjd på den idén som jag. Men vi åkte dit. På vägen fick vi se en stor sommar hage med en flock åringar. -Här ska vi ta kort! sa jag jätte glatt. Erik mumlade och sa att det inte va så kul att ta på hästar. Men vi stod där ett tag. Väl hemma när vi kollade på bilderna ångrade han sig och sa.. -Det va ganska kul att ta på hästarna ändå.  


Här är bilderna som jag och Erik har tagit:

               

   

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards