sofiastotto

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Sofia Lindström - 23 augusti 2011 21:33


Igår va jag ledig från jobbet och bestämde mig för en lång dag i stallet. Och det blev det, från 12-21 va jag där.   Helt underbart.

Först så plockade jag lite med mina grejer i skåpen. Sen tittade jag på lektioner med Maria. Efter det kom min underbara sambo ut till stallet med pizza. Utan mat hade jag nog inte orkat stanna så länge i stallet som jag gjorde.


Efter det gick jag och Maria rundan med Totto och Lotus. Sen gjorde jag iordning Totto för lite tömkörning. Det gick super duper bra! Han sökte sig neråt stuntals i både skritt och trav. Han verkar trivas med tömkörningen nu när han förstår lite bättre. Han t.o.m skummade lite fint i munnen = mycket gott tecken. Stålt matte!


Härlig häst dag med mycket häst prat! Mer sånt!  


   

 

Av Sofia Lindström - 23 augusti 2011 12:07


Tycker ni att jag ska börja med:


Dagens roligaste bild?



Man får alltid någon "fail" bild när man tar kort.


Här har ni ett exempel:


 


Om ni vill att jag ska fortsätta lägga ut fail bilder på mig och Totto eller på någon annan häst så får ni kommentera!


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards