sofiastotto

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Varje dag

Av Sofia Lindström - 31 januari 2012 21:31


I Januari månad bestämde jag att jag skulle uppdatera med minst ett inlägg per dag. Och det har jag lyckats med!    Statestiken lyftes ganska rejält under denna period också, vilket är SUPER kul!


Tycker att det blir roligare och roligare att blogga! Speciellt när kommentarer rullar in, då blir man verkligen extra taggad! Sen har man fått lite mer koll på tangent bordet, så att det går lite snabbare att skriva än vad det gjorde i början, vilket såklart underlättar arbetet. Dock är det synn att bloggplaten inte har rättstavningssystem, som ni kanske har märk ibland... Jag har aldrig haft direkt lätt för mig när det gäller stavning, då jag alltid har varit alldeles för ointresserad (hästar har alltid varit mer intressant   ).


Nu längtar jag till våren, så att man kan ta lite fina vårbilder i den härliga solen och lägga upp på bloggen. Just nu är det "för" kallt för att hålla på och ta kort känns det som. Och i ridhuset blir det verkligen inga höjdar bilder tyvärr.


Hoppas ni alla är redo för en ny månad, med förhoppningsvis ännu bättre uppdatering! Tänk på att desto mer ni kommenterar, desto mer peppar ni mig! 


Jag och Totto är redo! Är ni på?   


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Lindström - 2 juni 2016 11:21

  Jag tror inte att någon som läser min blogg har missat hur nogrann jag är med invänjning på sommarbete? I alla fall så ska jag ändå skriva lite mer om det. ;)   Jag har sedan gräset börjat växa, succesivt vant hästarna vid det gröna "sockret"...

Av Sofia Lindström - 2 juni 2016 11:14

  Här om dagen grävde Erik ner vattenslangen tilll flottören i ena sommarhagen. Innan låg den över marken och vi hade råkat köra över den med någon tung maskin så den hade gått av. Nu har Erik fixat slangen och även gräft ner den. Blev väldigt bra....

Av Sofia Lindström - 1 juni 2016 21:10

  Fick inga bra bilder på blommorna. Men dom får duga sålänge. Blommorna blir lite snyggare när dom har fått gro till sig lite, just nu så ser dom lite taniga ut. Hade tänkt att ha polkapetunier vid stallet, men hittade inga. Så det fick bli gula m...

Av Sofia Lindström - 1 juni 2016 13:17

  I söndags släpptes hästarna på sommarbete. Det blev inte så mycket spring på hästarna, tyvärr, hade gärna velat ha en del "spring"bilder när jag stod i högsta hugg med kameran. ;) Men några bilder blev det allt. Här kommer ett gäng:      ...

Av Sofia Lindström - 1 juni 2016 09:14


  Nu har jag gått på ledighet. Till en början är det semsterledighet och sen går det över i föräldraledighet. Så jag kommer vara hemma länge, länge nu. Känns jätte konstigt! Men såklart jätteskönt och välbehövligt! :)   Har börjat på att plate...

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards