sofiastotto

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Sofia Lindström - 4 augusti 2012 18:16


Önska gärna ett inlägg!

 

 

 

 


Av Sofia Lindström - 4 augusti 2012 11:19


Serie:


Tryck på bilden för att förstora!   


 


"Tand och mul kliare" (överskattad   ).. :



Hahahahahahaha Knas Totto!!



   



Av Sofia Lindström - 4 augusti 2012 10:47


Igår byggde jag även lite nya hinder. Hästarnna hjälpte till då dom fick stå i inhängnaden och äta lite gräs. Bra när man har självgående kräsklippare tycker jag.   Slängde in två blåa tunnor vilket var mycket uppskattat av en tvåfärgad liten polle. Hoppas dom vågar sig över mina skapelser.


Här är ett nytt hindet på vår väg:

 


Här är ett halvfult dubbelhinder i en av sommarhagarna:


 


Här ska det bli ett terränghinder i framtiden när det har sjunkt klart:


 


Inne i inhägnaden byggde jag om lite och gjorde ett par till hinder:


   



   



Av Sofia Lindström - 4 augusti 2012 10:27


Igår tog jag mig en långpromenad. Längsta promenaden på länge. Denna gång utan häst. Promenerade runt i skogen intill oss för att hitta nya ridvägar. Jag gick länge, både fram och tillbaka. Lyckades tyvärr inte hitta någon väg som jag kunde rida runt, bara fram och tillbaka, men det får duga sålänge! Hittade en lång fin väg som man kan rulla på i alla gångarter. Hoppas även att den känns skapligt lång när man sitter på hästryggen.    Har gått en ny vända i vår skog och kikat hur man skulle kunna göra en längre runda där. Tror jag ska få ihop nått. Känns bara lite svårt när det inte är upptrampat någon stig än, då det blir lite svårt att hitta. Men rider jag oftare där så kommer det såklart att bli en stig. Så småningom.   


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards