sofiastotto

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Sofia Lindström - 9 mars 2013 13:21


Puh.. Många grejer att gräva i. Har i alla fall hittat en del som jag ska sälja på loppisen. Tyckte egentligen att det va lite mycket med ett helt bord till mig, men nu inser jag att jag behöver det! Hahahah.. Ska se till att tvätta de saker som jag kan. Och vem vet, kanske jag hittar mer saker som jag inte behöver...   


Ett täcke som ska med (endast prövat):


 


 

Av Sofia Lindström - 9 mars 2013 09:44


HÄSTLOPPIS!

Nu är det bestämt att det kommer att hållas en hästloppis i Jula, Mariestad.
Lördagen den 6 april kl 10.00-15.00

 

Jag har bokat ett bord för att sälja av saker som jag har hemma som bara samlar damm. Jag har tänkt mig att lägga upp det mesta på bloggen innan så att man ska kunna kika på sakerna i förväg, och är man intresserad så kan man sedan kolla på sakerna på loppisen! Och självklart kunna köpa dom på plats.   

 

Ska bli så underbart skönt att sälja grejer. Jag har verkligen inte plats med allt som jag har idag, och mycket av grejerna använder jag inte ens.

Skänkte en hel del till ridskolan i Töteboda, men jag har en del grejer som jag känner att jag vill ha betalt för nu.

 

Det som kommer säljas är tex. en westernsadel, en körsele, märkes ridkläder, träns m.m

 

 

Hoppas att mina grejer kommer till nytta hos någon annan!   

 


Här är westersadeln som är tillsalu. Säljs endast pga. att den är för vid på mina hästar:

 

 

 

 

 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards