sofiastotto

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Sofia Lindström - 3 november 2012 09:53


Tidigt i morse gick jag ut till hästarna. Jag gav dom vatten och mat. Sen började jag att mocka nogggrant i lösdriften. Jag mockar den dagligen, men idag ville jag mocka den lite extra, då jag kände att den behövde en rejäl genomgång. Och det blir bara mer och mer bajs där inne. Skönt att dom har börjat nyttja den som dom ska. Dock mer jobb för mig.   Men det är så skönt att de har ett ställe att komma in på och stå torrt, så det är värt varenda mockning!


Ligga i bajs blir ju inte så trevligt i längden...   

   

Mys!


 


Av Sofia Lindström - 3 november 2012 09:35


Något alla borde veta om och som alla borde anknyta sig till är hemsidan Hästkartan!

Här är en hemsida för alla som håller på med hästar. Tanken är att för tex. nyinflyttade till ett län snabbt ska kunna hitta telefonnummer, hemsida och annat till tex. vetrinärer och hovslagare, även vandrarhem och övernattningar med häst i centrum, tävlingar osv. De som söker stallplats eller de som har boxplatser att hyra ut kan annonsera och nå ut till många hästmänniskor.

Hemsidan växer snabbt, häng med nu också!   



 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards