sofiastotto

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Sofia Lindström - 16 februari 2013 09:22


Igår va jag och Erik i Skövde. Vi skulle kika på lampor och nytt tak till våran trappa inomhus. Jag ville såklart passa på att hoppa in på Hööks när vi ändå va i Skövde. Är ute efter en ridregnjacka och testade den som jag la upp för ett par dagar sedan. Den va super snygg och satt riktigt bra på, dock va den alldeles för kort för min smak.   Så det blev ingen jacka för min del..


Där emot har jag länge tänkt köpa ett par säkerhets "tåkappor" i plast som finns på Hööks. Så igår fick det bli ett par såna och sen ett par ballskydd som man har under cavallobootsen (barfota bootsen). Har 4st sen tidigare i storlek medium, och dom är på gränsen för små för Totto. Så nu får Mimmi dom och så får Totto dessa nya i storlek Large.


 


Sen såg jag på en blogg att Le Cheval (<-- klickbar länk) hade 30% på hela sortimentet. Och då kunde jag inte motstå att gå in där och kika. Där klickade jag hem ett kosttillskott (Biotin) som ska vara bra för hovar. Tottos hovar är inte direkt av bästa kvalitén så jag tänkte jag skulle testa detta fodertilskottet som en vetrinär rekommenderade på hennes blogg. Sen är Totto behov av täcken av alla sorter då han har växt ur alla (nästan alla) sina. Så han fick även ett Bucastäcke med 50grams fodring. Perfekt!  


 


 


Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards