sofiastotto

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Sofia Lindström - 26 februari 2013 06:54


Köpte ett par Igloo stövlar i höstas. Jag började använda dom med en gång, men insåg att när det va för varmt ute så gick det verkligen inte att ha dom då dom va så varma.

Jag kan helt ärligt säga att jag aldri fryst om fötterna denna vinter! Och då har jag använt dom så gått som varje da hela vintern. Jag har på min dom när ja gör alla stallsysslor och när jag rider. Och ja har inte ens tänkt på mina fötter. Det enda som har varit jobbigt, det är när det har blivit för varmt om fötterna. Vilket är lätt att stå ut med!

Nu när jag va med Johanna till Xerxes så fick jag även testa på att stå still i stövlarna. För det var varit sista frövningen som jag tänkt göra innan denna utvärderig. Medans Johanna fixade Xerxes stod jag still, och även när hon longerade så stod jag still ett ganska bra tag! Det va ca -7grader och jag stod i hög snö. Bästa av allt jag frös inte!!


Rekommenderar varmt dessa stövlar!


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards