sofiastotto

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Sofia Lindström - 12 februari 2013 19:21


Funderar på att spara pengar till en hinderpark från 'Saftey system'. Iget roligt att skaffa paddock utan några hinder i.   Dock är det ingen lite summa man snackar om när man pratar om Saftey system tyvärr.. Men samtidigt så känner jag mig själv, och är rätt säker på att jag inte orkar bära in alla hinder varje dag under tak. Vilket behövs med vanliga träbommar för att dom ska hålla i längden. Sen slipper man måla om dom när dom är i plast.

Men jag däremot har jag sett dessa bommar som solblekts, inte snyggt! Hmm.. Kanske ska köra på trä ändå? Jag vet inte, och kan fundera ett bra tag till.   


Jag kan faktiskt tänka mig att ha en del hinder ståendes framme i padocken i flera dagar om det skulle vara så. Ska man rida dressyr tycker jag bara att det är bra om det står lite grejer "ivägen" så att man får tänka sig för lite, samt att man kan använda sig av hindren till att göra volter runt. 


Har ni någon erfarenhet av dessa hinder? Fördelar/nackdelar?

 

 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards