sofiastotto

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Sofia Lindström - 14 februari 2013 06:58


Nu har Tottos sista tänder äntligen kommit upp och igenom tandköttet. Det va jätte längesedan som jag kände att något va fel i Tottos mun, och nu är det äntligen över!   

Märkte av detta för flera månader sedan, då han drog upp huvudet när jag tog i tyglarna. Jag red under en ganska lång tid i bara repgrimma då jag inte ville störa honom i munnen. Sen har det gått upp och ner, ibland har han inte visat någon ämhet och ibland har han tykt att det varit riktigt obehagligt.


Igår stod jag och bus/myste med Totto i lösdriften och kom på att kika på hans tänder, och nu va dom verkligen uppe! Vet ju inte om dom kommer att bli längre, men dom kändes helt klara, eller åtminstone så gott som. Känns skönt nu inför ingångsättningen!


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards