sofiastotto

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Sofia Lindström - 22 september 2013 09:16


Igår så lyckades jag övertala Erik att filma mig och Totto en stund. Typiskt är att Totto inte va på sitt bästa humör, men det är väl så det är, det hör till. Hahahaha..


Han va lite grinig och hade noll frammåtbjudning. Som ni nog vet vid det här laget så väljer jag inte att bråka med honom, utan jag antog att jag hade en dålig dag och lät honom vara ganska mycket, även om jag tyckte att vi kunde göra det bästa av situationen, han fick lyssna på mig och jag lyssnade på honom.


För att göra Totto lite gladare styrde jag mot ett hinder. I trav och han får för sig att hindret är 1m högt, fast det i själva verket bara är 65cm..   



Man hinner nästan inte se vad som händer, men han sköt upp sig och jag tappade nästan vänster stigbygel. Hade han fått för sig att dra iväg efter hindret så hade jag kanske druttat av. Hahaha..


Här är två bilder som visar vilken skillnad det blev på språnget i filmen, och från ett annat klipp där språnget känns normalt:


   



   

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards