sofiastotto

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Sofia Lindström - 7 december 2011 06:48


Idag blir det träning med Benito.  


Totto fick sin sista metacam igår så jag har tänkt att jjag eventuellt ska rida honom lite i helgen. Ögat är mycket bättre och han verkar inte ha ont längre. Igår tog jag in honom och borstade och kliade honom med piggborsten. Han är inte svårcharmad han, han fullkomligt älskar att bli borstad med piggborsten!

Vill verkligen komma igång med honom nu. Förhoppningsvis kunna starta någon clearround till våren. Men det beror ju helt på om han är helt igång. Men det får vi hoppas!  


Hjälpte Johanna lite igår när hon red Xerxes. Dom gör framsteg varje gång! Jätte kul att se att domutveklas tillsammans. Det kommer bli en riktigt trevlig häst när han har fått sig ordentligt med muskler.


 


 

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards