sofiastotto

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Sofia Lindström - 15 december 2011 06:55


Är inne i en "köpa täcken" period. Jag vill ha ett nytt regntäcke med hals. Men vet inte riktigt vad jag ska köpa för något. Är inne på ett Horse were täcke, men är rädd att de kanske är lite smalt i bogen?

Sen har dom ju Hansbo täcken på granngården, och Totto har ett Event sen tidigare som sitter toppen, så jag kanske ska satsa på ett sånt? Dilemma!


Täcken som jag vill införskaffa är ett regntäcke med hals och ett tunt inne täcke med 100g fodring.


Hoppas att jag ska hinna raka Totto till helgen med. Om jag kommer ihåg ska jag försöka ta före och efter bilder.


Idag ska jag rida min fina kille. Får se vad vi hittar på.  


Fick mina fina Eskadron skydd igår. Jag är super nöjd! Om någon har ett par svarta Eskadron bakskydd till salu så hör av dig!



 

Att dom kan vika ihop sig och bli så små. Underbara varelse! Älskade vän!  


   

Presentation


Jag heter Sofia och är hästtjej sedan liten! Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv och min livskamrat, Totto. :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards